Subject: FW: Piirilinna kinnistu
From: "Marje-Ly Rebas" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Mar 2025 10:28:45 +0200

Palun registreeri 7.1-2/25/3453-1 järjena, ristumiskoha projekt
kooskõlastamiseks

From: Lauri Künnapuu <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 20, 2025 4:03 PM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>
Subject: Vs: Piirilinna kinnistu

Tere,

Tänan tagasiside eest. Saadan parandatud projekti. Vastused märkustele
järgmised:

1.	Ristumiskoht siduda riigitee (nr ja nimi) kilometraažiga ning
kajastada projekti tiitellehel ja joonistel.

a.	Materjale täiendatud

2.	Joonistele lisada riigitee nr ja nimetus.

a.	Lisatud

3.	Korrigeerida seletuskirja tiitellehel küla nimetus (Kõrveküla
asemel Kõvaküla).

a.	Parandatud

4.	Koostada ristumiskoha ristlõige iseloomulikust kohast. Esitada
katendi konstruktsioon.

a.	Ristlõige lisatud

5.	Seletuskirja kohaselt suunatakse sademeveed projekteeritud
restkaevudesse kuid ei selgu, kuhu toimub äravool. Täiendada sademevee
ärajuhtimise lahendust.

a.	Seletuskirja täiendatud. Sadevesi juhitakse kaevude/torude
projekteeritud kraavi

6.	JJT projekteerimisel riigiteealusele maale tuleb projekti
koosseisus esitada isikliku kasutusõiguse (IKÕ) plaanid. Plaanidel tuua
eraldi välja kasutusõiguse seadmine JJT ja/või tehnovõrgu
rajamiseks/hooldamiseks (side- ja elektripaigaldised vms) ning esitada
projekti koosseisus. JJT IKÕ plaanide koostamiseks vt juhis
<https://www.mnt.ee/sites/default/files/content-editors/Failid/blanketid/j
uhis_isikliku_kasutusoiguse_iko_seadmiseks_jalgratta-_ja_jalgtee_ehituse_p
rojektides.pdf> t ameti kodulehel.

a.	IKÕ joonised listud

7.	Liiklusmärgi 221 asukohta korrigeerida (pöörderaadiuse algusesse).

a.	Asukoht muudetud

8.	Liikluskorralduse lahendus puudulik (ülekäigurada tähistavad
liiklusmärgid, liiklusmärgid 435, 445).

a.	Lisatud

9.	Projekt tervikuna kooskõlastada projektiga seotud tehnovõrgu
valdajatega. Ristumiskoha ehitamise lepingu lisaks jääv projekt peab olema
heakskiidetud kõigi projektalale jäävate tehnovõrkude valdajatega.

a.	Meie käest on tellitud teede projekt ja selle kooskõlastamine
Transpordiametiga. Kui saame tehnilised asjad korda, siis tellija ise
tegeleb sellega

10.	Mahasõidul puudub teepeenar, lisada.

a.	Lisatud

11.	Näha ette tööde teostamise järgselt riigiteega külgneva ala
korrastamine, muldkeha nõlvuse, teepeenarde ja haljastuse taastamine.

a.	Täiendasin seletuskirja

12.	Seletuskirjas on lause „Projekti alasse jäävad AS Telia Eestile
kuuluvad siderajatised, OÜ Elektrilevile kuuluvad elektritrassid ning AS
Rakvere Vesi kuuluvad vee ja kanalisatsiooni trassid“. Meile teadaolevalt
on veetrasside valdaja Iivakivi AS, palume infot kontrollida ja vajadusel
teksti korrigeerida.

a.	Parandasin

Tervitades,
Lauri Künnapuu
TPK Projekt

5228311

Saatja: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: Monday, March 17, 2025 3:14 PM
Adressaat: Lauri Künnapuu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Piirilinna kinnistu

Teie 03.03.2025

Meie 03.03.2025 nr 7.1-2/25/3453-1

Lp Lauri Künnapuu

TPK Projekt

Esitasite meile kooskõlastamiseks põhiprojekti „Grossi poe parkla projekt
Piirilinna kinnistule Kõrvekülas“. Oleme andnud nõuded ristumiskoha
projekti koostamiseks 08.01.2025 kirjaga nr 7.2-2/25/19436-16, projektis
on osa nõudeid täitmata. Palume põhiprojekti korrigeerida ja täiendada
järgnevate märkuste alusel.

1.	Ristumiskoht siduda riigitee (nr ja nimi) kilometraažiga ning
kajastada projekti tiitellehel ja joonistel.
2.	Joonistele lisada riigitee nr ja nimetus.
3.	Korrigeerida seletuskirja tiitellehel küla nimetus (Kõrveküla
asemel Kõvaküla).
4.	Koostada ristumiskoha ristlõige iseloomulikust kohast. Esitada
katendi konstruktsioon.

5.	Seletuskirja kohaselt suunatakse sademeveed projekteeritud
restkaevudesse kuid ei selgu, kuhu toimub äravool. Täiendada sademevee
ärajuhtimise lahendust.
6.	JJT projekteerimisel riigiteealusele maale tuleb projekti
koosseisus esitada isikliku kasutusõiguse (IKÕ) plaanid. Plaanidel tuua
eraldi välja kasutusõiguse seadmine JJT ja/või tehnovõrgu
rajamiseks/hooldamiseks (side- ja elektripaigaldised vms) ning esitada
projekti koosseisus. JJT IKÕ plaanide koostamiseks vt
<https://www.mnt.ee/sites/default/files/content-editors/Failid/blanketid/j
uhis_isikliku_kasutusoiguse_iko_seadmiseks_jalgratta-_ja_jalgtee_ehituse_p
rojektides.pdf> juhist ameti kodulehel.
7.	Liiklusmärgi 221 asukohta korrigeerida (pöörderaadiuse algusesse).
8.	Liikluskorralduse lahendus puudulik (ülekäigurada tähistavad
liiklusmärgid, liiklusmärgid 435, 445).
9.	Projekt tervikuna kooskõlastada projektiga seotud tehnovõrgu
valdajatega. Ristumiskoha ehitamise lepingu lisaks jääv projekt peab olema
heakskiidetud kõigi projektalale jäävate tehnovõrkude valdajatega.
10.	Mahasõidul puudub teepeenar, lisada.
11.	Näha ette tööde teostamise järgselt riigiteega külgneva ala
korrastamine, muldkeha nõlvuse, teepeenarde ja haljastuse taastamine.
12.	Seletuskirjas on lause „Projekti alasse jäävad AS Telia Eestile
kuuluvad siderajatised, OÜ Elektrilevile kuuluvad elektritrassid ning AS
Rakvere Vesi kuuluvad vee ja kanalisatsiooni trassid“. Meile teadaolevalt
on veetrasside valdaja Iivakivi AS, palume infot kontrollida ja vajadusel
teksti korrigeerida.

From: Lauri Künnapuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 3, 2025 1:16 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Projekti kooskõlastamine

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Mulgi vallas asuva parkla juurdepääsu projekti.
Projekt lisatud kirjale.

Tervitades,
Lauri Künnapuu

TPK Projekt

5228311

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.